Tuesday, January 1, 2019

Posted by jenin 2:42 AM No comments





Ik vind het moedig van je dat je je eigen ervaringen ook op je blog deelt. ik ga ze vanaf nu met interesse blijven lezen. ik zie alvast een aantal parallellen met mijn verhaal.. Ik heb zo’n behoefte aan ervaringen van anderen hierin, maar kom dit bergens tegen. ik zie alleen maar verhalen van hoe het is om een burnout te hebben, maar nergens de weg naar genezing en of mensen weer genezen.. Burnout excellence is an attitude ervaringen ‘dank voor alle steun, begrip en advies die je met ernst en enthousiasme hebt overgebracht. keek altijd uit naar onze aangename ontmoetingen.’ pl. you give me good vibes “eigenlijk.





Dick Zirkzee Coaching – Ruimte voor ontwikkeling


Dick zirkzee coaching – ruimte voor ontwikkeling



Jong burnout is met 100.000 maandelijkse unieke bezoekers het grootste nederlandse platform over millennials en stressvraagstukken. in deze steeds snellere samenleving wordt steeds meer flexibiliteit en keuzebewustzijn van ons allemaal gevraagd.. Symptomen burnout? deze lijst helpt je bij het tijdig herkennen van een burnout bij jezelf of bij een partner. meer weten?. Ervaringen met burnout. week 1: blubblub. leave a comment / ervaringen met burnout, uncategorized / by emma. ik zit in de vissenkom, een bistrootje bij mij thuis om de hoek. het is vandaag 16 augustus, op de kop af een jaar geleden heb ik me ziek gemeld van het werk. ik had een burnout, bleek..



visit link reference



0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Search